هفت سایت مطمئن برای دستورهای غذایی دیابت

29 سپتامبر 2015- اگر یکی از اعضای خانواده ی شما یا یکی از دوستانتان به دیابت مبتلا باشد شما احتمالا با اهمیت رژیم غذایی در کنترل این بیماری آشنایی دارید. خوشبختانه امروزه سایتهای تغذیه ای در اینترنت بسیار گسترده شده اند، بنابراین با جستجوی جمله ی کلیدی "دستورالعملهای غذایی برای افراد دیابتی" هزاران  سایت به شما معرفی می شود. اما یافتن منابع علمی مطمئن که دستورالعملهای غذایی آنها واقعا برای افراد دیابتی طراحی شده باشند، کار بسیار مشکلی است.

 در دستورالعملهای غذایی مناسب برای افراد دیابتی مقدار کل کربوهیدرات و شکر و همچنین چربی کل موجود در غذا مد نظر قرار می گیرد.

بهمین دلیل ما هفت منبع اطلاعاتی مهم برای دریافت دستورالعملهای غذایی دیابت را که شامل انواع غذاها ، خوراکها ، دسرها و شیرینی هاست به شما معرفی می کنیم:

·        My Bizzy Kitchenبه آدرس  http://www.mybizzykitchen.com/

·        Diabetic Foodieبه آدرس http://www.diabeticfoodie.com/

·        A Sweet Lifeبه آدرس http://asweetlife.org/recipes/

·        Diabetic Gourmetبه آدرس http://diabeticgourmet.com/recipes/

·        Gita’s Kitchenبه آدرس http://gitaskitchen.blogspot.com/

·        All Day I Dream About Foodبه آدرس http://alldayidreamaboutfood.com/

·        Diabetic Recipes Free

مدیر هیئت تحریریه ی موسسه ی خیریه دیابت طبرستان: ما  بزودی مجموعه ای از انواع پیش غذاها،غذاها، دسرها و شیرینی هایی که برای افراد دیابتی طراحی شده و با فرهنگ غذایی ما انطباق دارد را با اقتباس از منابع فوق منتشر و در اختیار افراد دیابتی قرار خواهیم داد. ما امیدواریم در چند ماه آینده این کتاب مدون را همراه با تصاویری با کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

منبع:

http://www.healthline.com/health/diabetes/diabetic-recipes-best-places-online#8